sf

sf

sf

sf

  • ۰
  • ۰

نصب گواهی ssl ی :  WHM/Cpanel

نکته : این راهنما فرض می کند که کاربر به "SSL Manager" در داخل WHM دسترسی داشته باشداگر شما یک مدیر نیستید، نمیتوانید این گواهی ssl را نصب کنید و برای انجام این کار باید با مدیر خود در تماس باشید.

 

برای نصب گواهینامه ssl شما ، شما باید وارد حساب cPanel خود یا WHM شویدهر دوی آنها یعنی  cPanel (پانل کنترل کاربر نهایی) و WHM (پانل مدیریت) روش های کمی متفاوت از هم برای نصب گواهی دارند.
شما گواهی ssl خود را از ما دریافت خواهید کرد، یک فایل معمولا با  نام 'your_domain_com.crt' و به خوبی فایل 'ca-bundle' که دارای پسوند .ca-bundle می باشد.

 

WHM

 

  1. ورود به WHM. از منو، به قسمت SSL / TLS بروید و روی 'Install a SSL Certificateand Setup the Domain'  کلیک کنید.

 

  1. فایل  گواهی ssl  را در یک ویرایشگر متن باز کنید (این فایل با نام دامنه شما در نام فایل است) و مطالب را در کادر بالا کپی و جایگذاری کنید. بر روی دکمه دوم'Fetch' کلیک کنید، نزدیک بخش فایل کلید (به رنگ قرمز).

 

  1. این کلید خصوصی و دامنه، اطلاعات کاربر و آدرس IP از سرور را بازیابی و آن را در فرمی برای شما جمع آوری می کند.

 

  1. به پایین فرم بروید ، جعبه ای با عنوان 'Paste the ca bundle here (optional)' را مشاهده خواهید کرد. فایل 'ca-bundle' را باز کنید و محتویات را در این کادر کپی کنید. روی دکمه 'Submit' کلیک کنید و بعد از یک یا دو دقیقه گواهی ssl در دامنه نصب و راه اندازی خواهد شد.
    اگرفایل 
    ca-bundle را دریافت نکردید، یادداشت های زیر را مشاهده کنید.


cPanel


  1. ورود به cPanel. در منو 'Security' روی گزینه 'SSL/TLS Manager' کلیک کنید.

 

  1. روی لینک پایین 'Certificates' کلیک کنید.

 

  1. در کادر 'Paste the crt below:' ، محتویات فایل گواهی ssl  خود را (معمولا به نام 'your_domain_com.crt' ) کپی و جای گذاری کنید.

 

 همچنین شما می توانید آن را از طریق مرورگر آپلود کنید. روی دکمه 'Upload' کلیک کنید . گواهی ssl بارگذاری و در سایت نصب خواهد شد.

 

نکته : اگر فایل "ca-bundle" را دریافت نکردید، می توانید آن را از گواهی ssl  نامه واسط بسازید . به سادگی یک فایل متنی جدید ایجاد کنید و محتویات گواهی ssl واسط را در آن، یکی پس از دیگری، کپی کنیدکپی آنها را به ترتیب، از بالا به پایین٪٪ INTERMEDIATES ٪٪.

منبع:https://sarvssl.com/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-ssl-%DB%8C-whmcpanel/

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • server server

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی